مهاجرت به كانادا – مهاجرت كانادا – اخذ اقامت در كانادا مهاجرت به كانادا – مهاجرت كانادا – اخذ اقامت در كانادا .

مهاجرت به كانادا – مهاجرت كانادا – اخذ اقامت در كانادا

مكان هاي ديدني كانادا

جاذبه هاي گردشگري در كانادا

كانادا سرزميني زيبا و جذاب براي گردشگران است؛ سرزميني با جاذبه‌ها و عجايب طبيعي و مصنوعي فراوان كه چشم‌نواز و نفس گيرند. طبيعت بكر و زيباي اين سرزمين كه تلفيقي از جنگل و برف است، سبب مي‌شود گردشگران بسياري به اين كشور مسافرت كنند.
آنچه در ادامه مي خوانيد، ۷ جاذبه مهم و ديدني اين كشور است كه به‌نوعي كانادا با آن‌ها شناخته مي‌شود و سند هويت آن به شمار مي‌آيند:
رشته‌كوه‌هاي راكي:

گردشگري

رشته‌كوه‌هاي راكي با زيبايي و مناظر منحصر به فرد خود، از جمله جاذبه‌هاي زيبا و طبيعي كانادا به شمار مي‌آيند و منطقه‌اي مفرح براي انجام فعاليت‌هايي همچون اسكي، پياده‌روي و دوچرخه‌سواري كوهستان و مكاني آرامش‌بخش براي گردشگران محسوب مي‌شوند. اين ارتفاعات از جاذبه‌هاي مختلف ديگري همچون يخچال‌هاي طبيعي، آبشارها، درياچه‌ها و غارهايي كه در آن‌ها مي‌توان فسيل‌هايي از حيوانات ماقبل تاريخ را يافت، برخوردارند.

بخش قديمي كبك:

برخي از جاذبه‌هاي توريستي شهر كبك را مي‌توان در بخش قديمي آن ديد. اين شهر در قرن هفدهم ميلادي توسط يك كاشف فرانسوي بنا شد و امروز شهرك‌هاي بالايي و پاييني آن مملو از بناهاي تاريخي و قديمي است كه به صورت گسترده زيبايي‌هايي خود را به رخ گردشگران مي‌كشند.

سبك‌هاي معماري به كار رفته در ساختمان‌ها و اماكن عمومي اين شهر منحصر به فرد و متفاوت و هريك داراي ريزه‌كاري‌هاي مخصوص به خود است.
كانو:

كانوها را بايد بخشي جدا نشدني از تاريخ و فرهنگ كانادايي‌ها دانست؛ شناورهايي چوبي كه در گذشته نقش يك وسيله حمل و نقل مطمئن را براي مسافران و كاشفان ايفا مي‌كردند. كانوها تنها وسايلي هستند كه در سكوت كامل و با آرامشي مثال‌زدني گردشگران و مسافران ماجراجو را از مسيرهاي آبي با زيبايي‌هايي طبيعي اين سرزمين آشنا مي‌كنند.
آسمان‌هاي مزرعه‌اي:

مزرعه

مرغزارها و مزارع كانادا را بايد از جمله مناظر وصف‌ناشدني اين كشور برشمرد؛ دشت‌هايي وسيع، رودخانه‌ها و جويبارها، مزراع زيبا با شكوفه‌هاي زرد كه همگي زير آسماني آبي و شفاف قرار دارند و طبيعتي زيبا و هيجان‌انگيز را پيش چشم هر بيننده‌اي قرار مي‌دهند.

طبيعت‌دوستان در اين مناطق خواهند توانست به احساس آرامشي خوشايند دست يابند و از زيبايي‌هاي آن لذت ببرند.

آبشار نياگارا:

آبشار

آبشار نياگارا يكي از زيباترين و بزرگ‌ترين آبشارهاي جهان به شمار مي‌آيد. زيبايي منحصر به فرد اين آبشار آن را به موقعيتي مناسب براي سپري كردن ماه عسل زوج‌هاي جوان تبديل كرده است. اما اين آبشار در مرز مشترك دو كشور امريكا و كانادا قرار گرفته است، از اين رو تنها نيمي از آن متعلق به كاناداست. اين آبشار، نام ديگري هم دارد و به آبشار نعل اسبي نيز معروف است.


برچسب: ، آبشار نياگاراي كانادا، تحصيل در كانادا، تور زمستانه كانادا، جاذبه هاي گردشگري كانادا، سرمايه گذاري در كانادا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۲:۲۱ توسط:maryam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :